2012. március 13., kedd

Ditke contra Gyámügy 1:0 :-)

Messze vagyunk még a végétől, egy csata még nem a háború, de azért ma jókedvem kerekedett és gondoltam megosztom veletek, úgyis rengeteg embert érint.
Részletekről később, ha kicsit hivatalosabb infóm is lesz.

De addig is: van remény! :)

A gyámügy pedig nem eszik belőlünk!

"Nem leszünk vacsik, nem, nem, nem,
nem leszünk vacsik, nem, nem, nem,
nem leszünk vacsik, maradhatsz ééhen."



"HAHAHAHA wohoooo!!! we did it! we did it! oh yeah, yeah, yeah!!
no eating here tonight WOO
no eating here tonight
NO NO NO EATING HERE TONIGHT, YOU ON A DIIIEEET."

Tudom, kicsit agyamra ment, de most úúúúgy örülök :) Erre jártam örömtáncot tegnap este :)

(És remélem, hogy nem előre iszom a maci bőrére...)

7 megjegyzés:

  1. Jól van!!!! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Szuper, hogy ilyen jól haladnak a dolgok!!! Én is kiváncsi vagyok a részletekre és drukkolok továbbra is, hogy minden simán menjen!!!

    VálaszTörlés
  3. Holnap nalam meg leszel emlitve! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. O jaj, feketelista?? :-)
      Benézek, köszi! :)
      És a rugdosást is köszi panasztétel ügyében, az első lépésen túl vagyunk :)

      Törlés
  4. Wow, tűkön ülök; alig várom a részleteket!!! :)) Engem sajnos nagyonis érint, és semmit nem szeretnénk jobban, mint nyugodtan, a gyerekünkkel együtt végleg kijelentkezni Mo-ról. Mindenféle plusz munka, utánajárás, stressz és pénzherdálás nélkül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ditke, könyörgöm írd már meg, hogy mi történt, mert már megesz a kíváncsiság!!!

      Törlés