2012. január 27., péntek

Animales- Állatok lapbook


A mostani környezet témakör az állatok: háziállat-vadállat, húsevő-növényevő, elevenszülő-tojásrakó, stb. 
Rengeteg matricás könyvet lehet kapni állatokkal így úgy döntöttem, hogy ragasztgatni fogunk, azt úgyis mindig élvezik. Gyorsan felírtuk a csoportokat aztán jöhetett a sok levonó, hamar kész lettünk vele. Persze azért írni is kellett egy kicsit, legalább az írást is gyakoroltuk. Belecsempésztem a magyar szavakat is, bár vannak kétségeim, hogy ezeket valóban megtanulják-e így... Az angolhoz most nem volt energiám :(

Állatok lapbook
Csoportosítás
Hátulja - ki hol él?
Másik oldala


A tojásos képet kifordítva alatta sorban jönnek a kül. fázisok ahogy a csirke kikel a tojásból.  



Aztán nekem még volt egy jó adag munkám mert a magyar környezetismeret könyvből kivágtuk az állatos képeket, azokat lefóliáztam (illetve először a hátuljára fehér lapot ragasztottunk, hogy ne legyen zavaró a hátul levő kép vagy felirat, majd széles ragasztószalaggal "lamináltam") . Ezeket egy borítékban a két karton közötti résbe tettem, amikor tanulunk játszunk a könyvvel akkor húznak a borítékból és be kell illeszteniük a megfelelő csoportba. 

Ragasztás-vágás, ez a csajok feladata, én csak fóliázom
Ilyen mikor csoportosítják a képeket


Lehet, hogy a lapbook-oknak a jövőben csinálok egy másik blogot mert úgy érzem túl sok lesz belőlük... :)

3 megjegyzés:

  1. En partolom a kulon lapbook blogot is, mert ugy meg konnyebb lesz visszakeresni majd :)) Pont akartam is kerdezni, honnan vagjatok es laminaljatok a sok kis kepet, ujsagbol, internetrol nyomtatva, de ezekszerint a magyar kornyezetismeret es matricak is jol bevaltak.

    VálaszTörlés
  2. Az új blog már készül, a következőt már arra töltöm fel, csak nincs annyi időm mint szeretném, de rajta vagyok az ügyön :)

    A magyar könyveket eredetileg azért vettük meg mert úgy gondoltam, hogy majd azt is tanuljuk párhuzamosan, de beláttam, hogy feleslegesen nyúznám vele a gyerekeket, szerintem így is túl vannak terhelve. Viszont erre nagyszerűen felhasználhatók, úgyhogy nem vesznek kárba. :)

    Amit pedig ott nem találok meg azt a netről szoktam nyomtatgatni, rengeteg anyagot lehet találni lapbookokhoz, főleg angolul. A régi blogon az első lapbooknál fel is tettem pár linket, de ahogy időm engedi a kedvenceket majd belinkelem az új blogba is.

    VálaszTörlés
  3. Gondolom akkor minden infot atmasolsz majd az uj blogra is, ahol visszakereshetoek lesznek, akar az ajanlott linkek is! Koszi elore is! Nagy segitseg ez :)

    VálaszTörlés