2019. március 17., vasárnap

Csúszó csoda vagyok!

Síelni idén visszamentünk Spanyolországba, oda ahová kezdetben jártunk. A 'kellemest a hasznossal' esete forgott fent, tekintve, hogy amúgy is muszáj volt pár dolgot elintéznünk a ház körül. Az idő kiváló volt, csak épp nem síelésre, kifejezetten meleg volt, ami miatt nappal olvadt, éjszaka ráfagyott, szóval a hó inkább korcsolyapálya volt reggelente... de mi élveztük a napfényt és még egy pár jégborda sem ronthatta el a kedvünket. 

Tavaly írtam, hogy ez nem igazán az én sportom... idén sem volt ez másképp, de valahogy mégis... volt egy olyan "aha" élményem :-). 

Kezdtem azzal, hogy foglaltam egy órát egy oktatóval: a legnagyobb bajom az, hogy félek, és az nagyon nem jó. Vele valahogy magabiztosabban mertem lecsúszni, ha meg vele sikerült, akkor miért ne menne magamtól is, nem? Most egyébként is egy teljes hétre mentünk, úgyhogy a hét végére sikerült az összes pályán többször is végigmennem. Csak amolyan csigatempóban, de akkor is, elégedett vagyok magammal. :-)


" Egy csiga azt leste a magas buckáról 
hogy aki jégre megy, elhasal, bukdácsol.
Figyelte csak egyre, dideregve, fázva,
mert érdeklődését roppant felcsigázta.
Majd töprengve egy-két hetet,
alkotott egy elméletet:
- Talpon marad a síkoson,
ki csak araszolva oson.
És hogy bizonyítsa ezt az eszes tételt,
jégre ment, és estig csúszott is egy métert.
Látjátok! Nem esem! Csúszó csoda vagyok! -
szólt ki diadallal, aztán odafagyott. " 

(Romhányi)




A csajok kitalálták, hogy farsang közeleg, mi lenne, ha jelmezben csúszkálnának? Azután Csenge kicsit veszített a bátorságából, így Pepe majdnem egyedül maradt, egyedül meg nem akart felöltözni..., de mire való az ember anyja ha nem erre? Úgyhogy először én csináltam hülyét magamból a kék csirke jelmezzel, de mikor Csenge látta, hogy nem szakadt rám az ég, felbátorodott, és gyorsan ruhát cseréltünk (hála az égnek). Utána már boldogon csúszkáltak és élvezték a sebességet.

itt még én, a csirke

itt már Csenge a csirke :-), Pepe tigris



Én eredetileg azt terveztem, hogy 2-3 napot csúszkálunk aztán túrázunk is a környéken, de a gyerekek inkább a sízésre szavaztak, így minden nap a pályán voltunk.


Ezzel végre nagyjából naprakész vagyok a bloggal, amire szükség is van, mert a héten vettem egy tucat repülőjegyet és foglaltam le egy csomó szállást, úgyhogy bőven lesz miről írnom az elkövetkező hónapokban :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése