2015. október 9., péntek

A Riverdance tánccsoport Dublinban


Zsolt vette észre egy busz oldalán a hirdetést miszerint a Riverdance tánccsoport lép fel este az egyik színházban. 



Alapvetően nem nagyon konyítok a modern technikához és csak bambán bámulok mikor mások ilyenekről beszélnek, pláne, ha elvárják, hogy én is használjam őket. De most tényleg jól jött: egy wifi, egy mobil, és már meg is volt a netes jegyvásárlás. Azt sajnáltam, hogy nem volt igazán színházhoz alkalmas öltözékünk, de sajnos manapság már tényleg mindenféle hétköznapi ruhában járnak az emberek színházba, úgyhogy inkább az a kirívó ha az ember kisestélyiben jelenik meg. Szerintem igazán nagy kár :-(



Nagyon tetszett az előadás, a zene, a tánc, minden percét élveztük, és bár az előadás alatt nem lehet fényképezni, csináltam pár képet magáról a színházról, nagyon szép épület. 

Gaiety Theatre




itt ne igyatok kávét, borzasztó íze volt




Azért a végén nem tudtam megállni, és titokban csak lőttem egy képet.
Így jár az ember ha blogot ír. Legalább egy kép egyszerűen KELL a blogba :-)

Azt hiszem, ez az este volt a legemlékezetesebb dublini élményünk, bármikor újra megnézném őket, remélem még lesz alkalmam rá. Ilyenkor mindig arra gondolunk, hogy a lányoknak is tuti nagyon tetszene, úgyhogy ha egyszer felénk is turnéznak elvisszük őket. Addig is mikor hazaértünk megmutattuk nekik a youtube-on:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése