2012. szeptember 4., kedd

Balatoni képek, vegyesen


Azért voltak jobb napok is már ami a fürdést illeti, csak nem jöttünk el pancsolás nélkül. 
És tudtuk értékelni, hogy nem homok van a vízparton hanem fű. Gyönyörű zöld fű. És fák. Meg árnyék. Nektek is feltűnt már?

(Mondjuk a Balatonon ahol voltunk a közelben csak fizetős strandok voltak. Itt Spanyolországban bárhol lemegyek a tengerpartra ingyen fürdök. És nem valami elhagyott partszakaszra tessék gondolni, szezonban van vízimentő, elsősegélyhely, büfé, wc, szemetes, sok helyen mászóka, minden nap feltakarítják a homokot...
A legdurvább Pesten volt ahol bementem a gyerekekkel egy nyilvános wc-be pisilni a vasútállomáson. Mondtam a wc-s pasinak hogy csak a gyerekekre adjon jegyet, nekik kell pisilni. De az ürge közölte, hogy  vagy egyedül mennek be (ebbe a fertőbe? soha!) vagy fizetek magamra is, nehogy zugpisiljek. Na ezen röhögnöm kellett, ez a szó eddig nem szerepelt a szótáramban :-) De ha már pénzt kérnek valamiért legalább takarítanák ki és tartanák rendben... )

Képek csak úgy...













Füreden

ez olyan szomorú...

A "hejesírás" azóta se változott sokat, az egyik kedvencem:

A Hekk-kecske érdekes dolog lehet, de én most a kólbász-ra  indultam be

vagy kobász?

egyszer csak sikerül...   mondjuk a süllő legalább következetesen süllö... 

érezte ő hogy azzal a szalonnával nem stimmel valami 

3 megjegyzés:

  1. tyűhaaaaaaa, íme kérem szépen: Balaton szépei! :)
    a "hejesíráshoz" csak ennyit: muhahahaaaaaa
    győri árkádban pár hete majdnem hasonlóan jártam a fiammal, mint Te a csajokkal a wc-és nénivel... egyébként is eszem megáll, hogy egy bazi nagy bevásárló komplexumban- plázában ha úgy tetszik- wc-és néni jegyet oszt!!
    ((oké tisztaság még okés is volt, ráülni deszkára soha!- max a MÜPAban ültem nyilvános helyen (vagy ott sem, még ha fertőtlenítő cucc és friss izé kerül oda)...))

    VálaszTörlés
  2. nem tartozik a temahoz, csak ma épp szept. 16 van, gondoltam, kuldok egy koszontot! BOLDOG NEVNAPOT!!!

    VálaszTörlés